2. kesäkuuta 2016

#MyBirthday

Toukokuun viimeisenä päivänä vietettiin mun synttäreitä! Tosin mitään sen suurempia ei ollut aikomus järjestää, eikä omia synttäreitä sen kummemmin ole tullut juhlittuakaan enää sitten teinivuosien :D Vuosiluvut jätin laskematta jo esikoisen synnyttyä, mutta mies kysyi Emilialta mun synttäripäivänä, että tietääkö Emilia paljonko äiti tänään täytti, kun viime vuonna oli kolmekymppiset!? Hahah, no nyt tuli paljastettua teillekin mun ikäni (jos ei joku sitä vielä tiennyt tai osnnut arvata), mutta ihana oli kyllä Emilian vastauskin.. - No 20. Juu-u, siitä on siis hyvä jatkaa! :D



No ei, mitään ikäkriisiä ei kolmikymppisten jälkeenkään ole vielä tullut ja itseasiassa tää on aika hyvä ikä! :) Teinivuodet takana ja monenlaisia haaveita jo toteutuneena ja parasta tässä elämänvaiheessa ainakin itselleni on ehdottomasti oma perhe ja lapset, joiden kasvua seuraan joka päivä yhtä onnellisena ja iloisena siitä, että mulla voi olla kaksi noin kallista aarretta, eikä mikään voisi olla tärkeämpää juuri nyt, kuin he! <3



Kakkua tai mun lemppari leivosta sain synttäripäivänä, tällä kertaa kyllä itseleivottuna, mutta eipä sillä niin väliä kuka sen leipoo! :D Tai tottakai mulla oli nuo kaksi aina yhtä innokasta leipuri-apulaista, jotka olisi olleet leipomassa kakkua jo monta päivää aikaisemmin, kun synttäreistä satuttiin mainitsemaan! :) Brookiesin lisäksi (joka on kyllä ihan taivaallisen hyvää) tehtiin vielä muutamat keksit yli jääneestä keksitaikinasta ja mansikoiden ja jätskin kanssa näistä tulikin aikamoiset synttäri herkut :) 

Parasta oli ehkä taas, kun isi supisi alhaalla tyttöjen korviin, että haetaan äitille kukkia takapihalta. Mä oon aina sanonut, etten tarvi mitään suurta, vaan se ajatus on tärkein! Ja enhän mä selvinnyt ilman pieniä kyyneleitä, kun ne hetken päästä kantoi mulle kuulemma pihan näteimmät kukat! :)




Äitini toi illalla ihania pioneja, mun yhtiä lempi kukista kesällä ja vitsit että olikin kauniin värisiä! Kyllä äiti tietää mun maun ja malttamattomana kyllä ootan, koska pääsee taas äitinkin kukkapenkistä hakemaan lisää pioneita, jos ei vielä tänäkesänäkään tuo meidän oma pioni vielä kuki. Sen verran pieni se vielä on ja taitaa useampi kesä pionilla mennä siirron jälkeen, että alkaa kukkimaan, muta onneksi porukoilla voi käydä kukkavarkaissa!




Synttärilahjan sainkin jo äitienpäivälahjan yhteydessä, mutta yks aika kiva kodin hankinta saatiin tässä myös tehtyä, mistä lisää kuulette kyllä myöhemmin, kunhan tällä tai viimeistään ensi viikolla se meille sapuu! :)

2 kommenttia: