27. kesäkuuta 2014

Kesäflunssan pelastaja

Täällä ollaan oltu taas viimeiset pari päivää jonkun ihme kesäflunssan kourissa! Mulla alkoi ensin kurkkukivulla ja seuraavana päivänä oltiin jo Emilian kanssa nenät tukkoisina! Tänään on vielä mies liittynyt joukkoon ja Liljalla myös pientä nuhan poikasta!

Tytöillä on kyllä riittänyt virtaa ihan "normaalilukemilla" pienestä nuhasta huolimatta, mutta itsellä kyllä on ollut vähän sellainen puolikuntoinen olo!


Mutta tiedättekö mikä on ihan parasta kurkkukipuun? Jäätelö!




Mä oon melkein aina syönyt jäätelöä, kun on kurkku kipeä ja se turruttaa kurkkua ainakin hetkeksi aikaa! Jotenkin mun ei ole koskaan oikein tehnyt mieli mitään kuumaa joutavaa, jos on kovinkin kipeä kurkku! Edes kahvikaan ei oikein pariin päivään ole maistunut!


Jotain tekemistä blogista muistinkin ohjeen näihin kivoihin suklaakuppeihin ja niitä kokeiltiinkin tällä kertaa! :) Kiitos Pia vielä vinkistä ja ohje näihin löytyykin Pian blogista täältä! :) Näitä täytyy ehdottomasti tehdä vielä toistekin, me ainakin ollaan kesäisin muutenkin jätskin suurkuluttajia! :)



Oletteko muut säästyneet vielä kesäflunssilta ja mikä toimii teillä parhaiten pieneen flunssaan tai kurkkukipuun? Kuuma vai kylmä?

2 kommenttia:

  1. Täälläkin ollaan oltu vähän nuhaisia, ensin Minéa ja sitten minä. Minulla vielä yskää jäljellä, mutta muuten ollaan jo paremmassa kunnossa. Toivottavasti te parannutte pian.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja pikaista paranemista sinnekin! Täälläkin ollaan jo vähän paremmassa kunnossa! Tyttöjä tuo flunssa ei tainnut kovin paljon vaivata, vaikka nenät vielä vähän vuotaa! Itselläkin oli tänään jo parempi olo, joten alkaa tääkin tauti olla kohta selätetty! :) jätski kyllä toimii! :)

      Poista