27. huhtikuuta 2014

Epätavallisia vaatevalintoja

Jo edellisellä Tampereen reissullamme ehdin tehdä pikaiset shoppailut ja sillä kertaa mukaan lähti mulle vähän epätavallisia vaatevalintoja!


Mangosta löytämäni löysä t-paita ei niinkään ollut omasta maustani poikkeava, vaan tämän tyylisiä rentoja, mutta tyylikkäitä vaatteita tykkään käyttää niin arkena kotona kuin kaupungille lähtiessäkin! Musta on tullut etenkin lasten kanssa sellainen mukavuudenhaluinen pukeutumisen suhteen ja tykkään, että päällä olevat vaatteet ovat mukavan tuntuiset lastenkin kanssa touhutessa, mutta myös sellaiset, että kehtaa lähteä vaikka kauppaan, ilman että ensin on vaihdettava jotain parempaa päälle!



Itseasiassa tuohon t-paitaan ihastuinkin sen rentouden ja tyylikkyyden puolesta niin paljon, että sen olen vetäissyt melkein joka kerta päälle, kun se hengarissa roikkuu puhtaana! Farkut on mulla melkein aina jalassa, mutta esim kesällä t-paitaan voisi yhdistää vaikka simppelit mustat shortsit!


Koruja olen ollut nykyään aika huono pitämään, juuri niiden epäkäytännöllisyyden vuoksi lasten kanssa, vaikka ennen tyttöjen syntymää mulla roikkui melkein aina jokin koru kaulassa tai ranteessa jotkin kivat helmet! Hm:ltä löysin tuon kivan "kädenkuva" riipuksen ja nyt olen yrittänyt taas vähän enemmän muistaa laittaa edes sen kaulaan, korvakurujen lisäksi! Ja onhan tässä talvi taas ollut, jolloin ainakin mulla korujen käyttö jää muutenkin vähän vähemmälle, mutta kesällä taas asusteet ja korut on kiva lisä muuhun asukokonaisuuteen!


Aurinkolasit kuuluu myös varmaan melkein jokaisen vakiovarusteisiin kesällä ja mä päätin kokeilla myös jotain vähän erilaista ehkä siitä mun ihan omasta tyylistäni poiketen! Nämä lasit tarttui mukaan myös Hm:ltä ja päätin kokeilla näillä muutaman euron laseilla, miltä ne näyttävät, vaikka ihan tän tyylisiä laseja en itselleni ehkä ihan jokapäiväiseen käyttöön osaisi ajatellakaan!




Liljalle löytyi myös jotain vähän epätavallista, sillä mä oon ihan ihastunut noihin leo-leggareihin, joita taas en olisi esim. vuosi sitten vielä osannut kuvitellakaan pukevani lapsilleni!


Usein tuunkin näissä muotijutuissa hieman jälkijunassa ja lämpenen aika hitaastikin joskus joillekin uusille jutuille. Ja usein vasta sillon, kun ne alkaa olla jo muodista pois! :)


Ja nyt oon ihastunut noihin leopardi kuviollisiin housuihin, niin että melkein ostin jo itselleni lähes samanlaiset lökärit :D Erehdyin vaan kysymään miehen mielipidettä ja sain aika tuomitsevan vastauksen, joten kauppaan jäi ainakin sillä kertaa!


Osa vaatteista ja kuoseista on mielestäni myöskin sellaisia, mitä saatan ihastella jonkun toisen päällä, mutta tiedän ettei se ole kuitenkaan mun juttu! Samoin nuo leggarit sopii jotenkin kivasti juuri Liljalle, mutta esim. Emilialle en tuota leopargi kuosia jotenkin osaisi laittaa!



Mitäs sanotte mun vaatevalinnoista ja sopiiko vai ei? :)

2 kommenttia:

  1. Harmaa t-paita on tosi kiva, tuon mallinen teeppari on itselläkin hankintalistalla. Liljan leggarit on ihanat ja sopii hyvin valkoisen yläosan kanssa, kuosilliset vaatteet on kivoja, kun ne yhdistäää yksivärisen vaatteen kanssa (kuosillinen ylä- ja alaosa yhdessä ei jotenkin minun silmää mielytä).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä löysiä t-paitoja onkin nyt paljon myynnissä eri kaupoissa ja itsekin hain vielä myös Lindexiltä siitä Kate Hudsonin mallistosta yhden aika samanlaisen! :) Ja juu, mä kans tykkään yhdistää kuviolliset vaatteet johonkin simppeliin ja yksiväriseen!

      Poista