2. huhtikuuta 2012

Kirppislöytöjä

Viimeaikoina olen tehnyt aika ihania löytöjä kirpputoreilta!
 Tässä muutamat kesäiset mekot ja hameet, sekä housut, kaikki lähes uuden veroisia ja kaikki taisi olla 1-2 e kappale.
 Toisella kertaa matkaan lähti enemmän farkkua, niin mekkona kuin hameinakin. Jälleen kaikki kuten uusia :)
Näissä mekoissa ihastuin näihin yksityiskohtiin
Hameissa tietysti röyhelöihin :)
Ja pari kesäistä Name it bodya.
Tykkään kierrellä kirpputoreja silloin tällöin ja täältä löytyykin mm. lastenvaatekirpputori, josta olen tehnyt välillä aika hyviä löytöjä Emilialle. Olen aika nirso sen suhteen mitä kirpputoreilta yleensäkin ostan ja varsinkin Emilialle ostetut vaatteet täytyy olla vielä hyväkuntoisia tai lähes uudenveroisia, että ne kelpuutan. Lastenvaatteet jää niin nopeasti pieniksi, joten usein kirpputoreilta löytyy myös hyväkuntoisiakin vaatteita, kun vaan jaksaa kierrellä. Ja aika usein sitä joku vaatekappale löytyykin myös minun kriteereillä ja säästäähän siinä usein aika paljon rahaakin!

4 kommenttia:

  1. Ihania löytöjä oot tehnyt!:) Millä kirppiksellä kävit kiertelemässä? Mun täytyis varmaan kans pitkästä aikaa käydä...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo löydöt on oikeastaan vähän pidemmällä aikavälillä hankittuja, aina löytyy muutama kiva löytö, jonka nappaan mukaan :) Ja löydöt on myös täältä noilta isommilta kirppareilta ja sieltä lastentarvikekirpparilta! :)

      Poista
  2. Ihania kirppislöytöjä olet tehnyt!! Olen huomannut, että pienille neideille löytää helposti siistiä vaatetta edullisesti, isommille ei tunnu löytövän helposti mitään, ainakaan siistiä:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä totta, pieniä vaatteita löytyy välillä paljonkin ja tietysti johtuu varmasti siitä, että ne jää niin äkkiä pieniksi, eikä ehdi kulua niin paljon kuin isompien vaatteet. Itse olen huomannut saman, kun nyt jo vähän isompia vaatteita Emilialle etsii, niin eipä enää löydykään niin paljon hyvää valikoimaa :/ Saati sitten ihan lähempänä kouluikäisille varmasti vielä vähemmän. Mutta onneksi välillä tekee ihan hyviäkin löytöjä :)

      Poista