26. maaliskuuta 2012

Rakkaudesta raitoihin

Jotenkin olen ollut aivan totaalisen myyty näihin raidallisiin vaatteisiin! Ja niinpä löytyy nyt äidiltä ja tytöltäkin hieman "samistelu" vaatteita :) Jotenkin nuo raidat ovat niin raikkaita nyt keväällä ja musta-valkoinen tai sini-valkoinen yhdistelmä aika tyylikkäät myös.
 Emilian mekko löytyi H&M:ltä ja minulle paita ja legginsit Lindexiltä.
 Ja jottei se vaaleanpunainen unohtuisi, niin löytyyhän meiltä sitäkin :)
 Emilian mekko myös H&M:ltä ja minun paita onkin aikaisempi kirppislöytö.
Onko täällä muitakin raitafriikkejä, kuin minä? ;)

2 kommenttia:

  1. raidat on ihania. Mulla on kans nyt joku raitakausi menossa:)

    VastaaPoista
  2. No minä ainakin oon aika kova raita-fani!:-D Taikallekin oon just tota mekkoa H&M:ltä katsellut, mutta ei oo vielä päätynyt kassalle asti;) Tulipas taas ihanan keväinen olo!

    VastaaPoista