14. maaliskuuta 2012

"Minun tuolini"

Emilialle laitettiin syöttötuoli kasaan ja pääsee meidän neitikin ruokailemaan sitterin sijaan ruokapöydän äärellä :)
 Kyllä muuten näyttää tyttö heti paljon isommalta ja oli mielissään tuolista. Oli meinaa sellaiset naurut ja ilmeet, että tämä on sitten minun tuolini ja minun pöytäni!
 Syöttötuolin Emilia sai mummilta ja vaarilta jo joululahjaksi ja löysin siihen ihanan valkoisen pehmusteen jossa on tähtiä. Pehmuste on onneksi muovinen, joten liat saa helposti pyyhittyä pois :)

Ja tässä vielä kuva uudesta kampauksestani, jonka ystäväni teki jokin aika sittenn. Pituutta lähti aika reippaastikin, jotta saatiin kaikki kuivat latvat pois ja hiuksia kerrostettiin reilusti. Alaosa on tumma ja päältä vaalea, muutamalla tummalla raidalla. 
 Niitä otsahiuksia kun mietin että haluanko vain en, niin päädyttiin kompromissiin ja ystäväni leikkasi ns. puoliotsatukan, jonka voi siis laittaa otsatukaksi tai sen saa myös hyvin sivulle ns. piiloon muiden hiusten joukkoon niinkuin yllä. 
 Kyllä on muuten paljon keveämpi olo ja kiitos vielä rakkaalle ystävälle <3

4 kommenttia:

  1. Meidän nuorimmainen on samanikäinen kuin teidän Emilia ja olen mielenkiinnolla seurannut blogiasi:) Meillä on myös syöttötuoli ollut käytössä nyt pari viikkoa. Syöttäminen vaan tuntuu olevan sotkuisampaa kun pikkuneiti huojuu ja huitoo minkä ehtii ja minä yritän samalla osua lusikalla suuhun:)

    VastaaPoista
  2. Mukava että löysit tänne! Syöttäminen kyllä on välillä hieman haastavaa ja aika usein tuloksena onkin kamala sotku syönnin jälkeen :) Meillä kyllä hieman onnistuu nyt paremmin syöttötuolissa kuin ennen sitterissä :)

    VastaaPoista
  3. Hei, laitoin sulle haasteen mun blogiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia haasteesta! :) Yritän tehdä sen hetimmiten :)

      Poista